Sinop Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Ertan GÜMÜŞ ve Yönetim Kurulu Üyeleri belediyemize ziyarette bulundular. Kendileriyle keyifli bir sohbet gerçekleştiren Belediye Başkanımız Alp KARGI, ziyaretlerinden dolayı teşekkürlerini sunarak sağlık ve esenlikler diledi.
1 gün ago





